Reklamacja i gwarancja
- Przedmiotem Umowy Sprzedaży są usługi psychologiczne, prawne oraz naukowe.
- W przypadku stwierdzenia wady świadczonej przez Sprzedawcę usługi, Klientowi przysługuje prawo do reklamacji zgodnie z przepisami dotyczącymi rękojmi określonymi w Kodeksie cywilnym. Jeśli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- Reklamację należy zgłosić w formie pisemnej lub elektronicznej na adresy Sprzedawcy wskazane w niniejszym Regulaminie.
- Sprzedawca dokona rozpatrzenia żądania reklamacyjnego bez zbędnej zwłoki, a w przypadku Klienta będącego Konsumentem – nie później niż w terminie 14 dni. Jeśli Sprzedawca nie udzieli odpowiedzi na żądanie reklamacyjne Klienta będącego Konsumentem w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to zostało uznane za uzasadnione.
- W przypadku odsyłania produktów w ramach procedury reklamacyjnej, należy przesłać je na adres wskazany w § 3 niniejszego Regulaminu.
- Jeśli Produkt objęty jest gwarancją, informacje dotyczące gwarancji oraz jej treść zostaną przedstawione w opisie Produktu dostępnym w Sklepie.
Płatności
- Usługa zostanie zrealizowana zgodnie z informacją na karcie produktu w formie rozmowy telefonicznej
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
- Płatności elektroniczne
- Płatność kartą płatniczą.
- Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.